قرآن

ساخت وبلاگ

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 167 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:50

محبوبيت دامنه (domain popularity) چيست؟

محبوبيت دامنه يک KPI براي سئوکاران است که نشان مي دهد يک وب سايت چقدر قوي است.

 

تنوع دامنه بک لينک ها براي ارزيابي در نظر گرفته مي شود. اين موضوع DomainPop را از به اصطلاح محبوبيت لينک متمايز مي کند که فقط تعداد لينک هاي ورودي را اندازه گيري مي کند.

 به همين دليل، محبوبيت دامنه بيشتر يک KPI کيفي است تا کمي. با اين حال، DomainPop چيزي در مورد کيفيت سايت پيوند دهنده نمي گويد.

 

محبوبيت دامنه چگونه اندازه گيري مي شود؟

 

هنگام مقايسه دو وب سايت، domain popularity نقش مهمي به عنوان معيار دارد. اما اگر پروژه x داراي DomainPop 10 و پروژه y داراي ارزش 20 باشد، به چه معناست؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد، محبوبيت دامنه همه لينک هاي ورودي را در نظر نمي گيرد، بلکه فقط دامنه هاي پيوند دهنده را در نظر مي گيرد. فرقي نمي‌کند که يک پيوند وبلاگ در سراسر صفحه در زير آن وجود داشته باشد يا يک مرجع از محتوا.

 

بنابراين يک DomainPop 20 به اين معني است که پروژه از 20 وب سايت مختلف بک لينک دريافت کرده است.

 

امروزه DomainPop را مي توان بسيار دقيق اندازه گيري کرد. علاوه بر تعداد دامنه هاي پيوند دهنده، ارقام کليدي مانند آدرس IP، شبکه هاي کلاس C يا محبوبيت دامنه خود نيز نمايش داده مي شود.

 

پيشينه و توسعه محبوبيت دامنه

 

در پايان هزاره گذشته، موتورهاي جستجو از نظر عملکرد بسيار کمتر از امروز پيچيده بودند. به همين دليل، بهينه سازي موتورهاي جستجو مهدي نجاري راحت تر از امروز بود. کافي بود مثلا استفاده از کلمات کليدي مرتبط در همه جا به وفور در يک وب سايت به منظور به دست آوردن موقعيت خوب در SERP.

در همان زمان، بک لينک ها بيشتر و بيشتر به عنوان معياري براي ارتباط يک موفقيت جستجو اهميت يافتند. به عنوان يک "توصيه ديجيتال"، آنها تا به امروز يک عامل رتبه بندي باقي مانده اند. با اين حال، در آغاز هزاره همچنان مهم بود که تا آنجا که ممکن است بک لينک ها به منظور دستيابي به موقعيت هاي خوب در ليست نتايج جستجو به دست آوريد. بنابراين محبوبيت لينک هدف هر کار سئو بود.

 

با اين حال، به سرعت مشخص شد که اگرچه معيار محبوبيت پيوند مي تواند بيانيه تقريبي در مورد قدرت يک وب سايت ارائه دهد، اين معيار به راحتي مي تواند تحت تأثير اقدامات گسترده اسپم قرار گيرد.

 

يک مثال:

وب سايتي با موضوع «پتک» در خارج از صفحه بهينه سازي شد به گونه اي که تا حد امکان لينک هاي انکر تکست «پتک» در زير صفحه مربوطه قرار داده شد.

سيستم هاي وبلاگ رايگان براي اين کار ايده آل بودند. بلاگ‌رول همچنين اغلب به‌عنوان منبع پيوند مورد استفاده قرار مي‌گرفت زيرا بک لينک‌هاي تنظيم شده در آنجا براي کل سايت معتبر بودند.

 يک وبلاگ با 2000 پست، بدون احتساب صفحات آرشيو و دسته بندي، مي تواند بيش از 2000 پيوند با يک پيوند بلاگرول داشته باشد.

 محبوبيت پيوند صفحه با پتک تنها با يک منبع پيوند به 2000 افزايش يافت. اگر اين پيوندها با پيوندهاي هرزنامه از نظرات وبلاگ، انجمن ها يا دايرکتوري هاي پيوند تکميل مي شد، اگر يک SEO از منابع پيوند مناسب استفاده کند، KPI به سرعت به اعداد شش رقمي افزايش مي يابد.

 

پس از رتبه صفحه، در نهايت معياري با محبوبيت دامنه پيدا شد که کيفيت صفحات پيوند داده شده را در نظر مي گيرد نه فقط کميت.

 

محبوبيت دامنه در مورد يک وب سايت چه مي گويد؟

اساسا، DomainPop در مورد يک وب سايت مي گويد که آيا از دامنه هاي مختلف لينک شده است يا خير. هيچ معيار ثابتي براي محبوبيت دامنه بالا وجود ندارد.

 زيرا علاوه بر تعداد دامنه‌هاي مختلف، بسياري از عوامل ديگر مانند همسايگي بد، اعتماد يا توزيع بک لينک‌ها در شبکه‌هاي مختلف کلاس C و پاپ دامنه وب‌سايت‌هاي ارجاع‌دهنده نيز در ارزيابي پروفايل پيوند حساب مي‌شوند.

 بنابراين محبوبيت دامنه تنها يک ارزش در ميان بسياري از دامنه ها است. با اين حال، مي‌تواند سرنخ‌هاي اوليه را براي ارزيابي يک دامنه ارائه دهد و از محبوبيت پيوند خالص دقيق‌تر است.

 

چگونه دامنه پاپ را افزايش دهيم؟

 

محبوبيت دامنه را مي توان به سادگي با تنظيم پيوندها از منابع مختلف لينک تا حد امکان افزايش داد. براي مدت طولاني، استفاده از توزيع کنندگان براي انتشار مطبوعات آنلاين براي افزايش DomainPop بسيار محبوب بود.

 PM يک بار با پيوند به صفحه هدف و بسياري از پورتال هاي ديگر منتشر شد و سپس آن را آنلاين قرار داد. صفحه هدف تنها با يک پيام بيش از 50 بک لينک از دامنه هاي مختلف دريافت کرد.

 

با اين حال، اين روش امروزه ديگر موثر نيست، زيرا به عنوان مثال. ب. گوگل مي تواند تعداد زيادي بک لينک را با همان متن لنگر به عنوان هرزنامه تفسير کند.

 همين امر در مورد بک لينک هاي ارزان قيمت در دامنه هاي مختلف نيز صدق مي کند. اين روش‌ها که براي مدت طولاني توسط سئوکاران تمرين مي‌شوند، محدوديت‌هايي را نيز نشان مي‌دهند که محبوبيت دامنه به KPI براي بهينه‌سازي موتورهاي جستجو تبديل شود.

 براي ارائه دهندگان موتورهاي جستجو نيز، DomainPop تنها يکي از معيارهاي بسياري براي ارزيابي ارتباط و اعتماد يک وب سايت است.

 

محبوبيت دامنه در مقابل اعتبار دامنه در مقابل ديد

 

از آنجايي که محبوبيت دامنه معمولاً تنها يکي از چندين معيار براي ارزيابي کيفيت يک وب سايت است، ابزارهاي مختلفي در بازار وجود دارد که با ساير KPI ها کار مي کنند. اين موارد شامل اعتبار دامنه و قابليت مشاهده است.

برخلاف DomainPop، ساير KPI ها پارامترهاي اضافي را در مقياس هاي خود دارند. از جمله، قابل مشاهده بودن در SERP، پيوند از منابع رسانه هاي اجتماعي يا اعتماد و قدرت صفحه پيوند دهنده نيز در آنجا نقش دارند.

 

https://postheaven.net/hb59aztiuj

https://blog.storymirror.com/read/t2roiiql/wyjgy-nofollow

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4144934

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/344259/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8936712

https://writeablog.net/616trcqc08

https://graph.org/%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-seo-08-07

https://www.launchora.com/story/1659878230-seo-0

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:49

مقايسه لامپ LED با ايويدهاي فلزي:

?- طول عمر

 

اولين و مهم ترين پارامتر، عمر سرويس لامپ هاي يديد فلزي است. بهترين و بالاترين کيفيت اين لامپ ها داراي عمر خدماتي کمتر از ???? ساعت (بين ???? تا ????) است. اما لامپ هاي LED عمر خدماتي ???? تا ???? ساعت دارند. استفاده از LEDها به جاي ايويدهاي فلزي هزينه هاي نگهداري را حداقل يک سوم کاهش خواهد داد.

2- زمان پاسخ

 

چيز بعدي براي بحث زمان پاسخ است. لامپ هاي LED به محض رسيدن ولتاژ (کمتر از ?? ميکروثانيه) روشن مي شوند، اما لامپ هاي يد فلزي بيش از ? دقيقه طول مي کشد تا به حداکثر نور خود برسند، به اين معني که لامپ هاي LED ?? ميليون برابر سريع تر روشن مي شوند.

 

لامپ هاي فلزي يد مشکل ديگري دارند: اگر اين لامپ ها را بيش از 5 دقيقه روشن بگذاريد، گرم مي شوند. مشکل فقط گرم شدن نيست. اگر بعد از 5 دقيقه اين لامپ را خاموش کنيد، بلافاصله قادر به روشن کردن آن نمي باشيد. چون لامپ گرم شده و سنسور داخل لامپ به شما اجازه نخواهد داد که لامپ را دوباره روشن کنيد تا لامپ سرد شود (حدود 3 دقيقه طول مي کشد تا سنسور اجازه ورود ولتاژ را دهد و از اينجا 4 تا 5 دقيقه طول خواهد کشيد).

3- لامپ را خاموش و روشن کنيد

 

عمر لامپ هاي LED تابعي از عدد روشن و خاموش نيست، لامپ هاي LED را مي توان ميليون ها بار روشن و خاموش کرد. در واقع عمر لدها تنها به اين بستگي دارد که چه مدت باقي مي مانند، اما لامپ هاي يد فلزي اينطور نيستند و عمر خدماتي آن ها در هنگام روشن و خاموش شدن کاهش مي يابد.

4- مصرف زياد و هزينه هاي جانبي

 

از آنجا که لامپ هاي فلزي يد نياز به جريان بالا (به ويژه لامپ هاي ??? وات و بالاتر) دارند، اگر سيم کشي جريان بالا در ساختمان يا محل نصب اين لامپ ها موجود نباشد، بايد سيم کشي مجدد انجام شود که به معناي زمان و هزينه بيشتر است. اما پروژه هاي LED به دليل مصرف کم مي توانند از همان سيم کشي موجود استفاده کنند.

5- تغيير رنگ

 

فيلترهاي رنگي اغلب براي تغيير رنگ لامپ هاي فلزي يد استفاده مي شوند. البته بيشتر اوقات از يک فيلتر ثابت براي توليد رنگ خاصي استفاده مي شود و در برخي موارد ديگر از لامپ هاي فلزي يد استفاده مي شود که به طور طبيعي با قرار دادن فيلتر رنگ مناسب در مقابل لامپ، نور خاصي توليد مي کنند.

 

اين شغل معايب زيادي دارد. به عنوان مثال، رنگ را نمي توان به صورت دلخواه تنظيم کرد مگر اينکه کنترل کننده موجود بتواند موقعيت محور را به طور دقيق تنظيم کند. به طور معمول محور با سرعت خاصي مي چرخد و رنگ ها در توالي تغيير مي کنند. از اين کار در پروژکتورهاي قدرت بالا استفاده مي شود. کوچکتر است و تقريبا استفاده از اين روش (با استفاده از فيلتر رنگ) براي تغيير رنگ منسوخ شده است. در عوض تغيير رنگ در لامپ هاي LED و پروژکتورهاي LED به راحتي قابل انجام است. و نيازي به هيچ دستگاه مکانيکي مانند No filter يا شفت چرخان ندارد.

http://s.ecmaps.de/8fzld

https://urlpetite.fr/16f

https://tinyurl.com/bdzbarjy  

 

https://www.atlasobscura.com/users/travisroisin4

https://trello.com/u/travisroisin4

https://www.diigo.com/user/travisroisin4

https://www.blogtalkradio.com/travisroisin4

https://gitlab.com/TravisRoisin4

https://www.viki.com/users/travisroisin4_49/about

https://visual.ly/users/travisroisin4/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/travisroisin4

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxw395vx6k?live

https://slides.com/travisroisin4

https://500px.com/p/travisroisin4?view=photos

https://logopond.com/TravisRoisin4/profile/556264/?filter=&page=

https://qiita.com/TravisRoisin4

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:14

لینک دوستان

خبرنامه